Konto do wpłat przelewem bankowym:

Salon Odzieżowy Urszula,

Urszula Hermanowicz

ul. Piłsudskiego 2/3

11-100 Lidzbark Warmiński

      BANK BGŻ :

      Nr konta:  53 2030 0045 1110 0000 0190 8790

        W tytule prosimy podać nazwę producenta i KOD produktu np. Salko 11S 

        Kontakt telefoniczny w godzinach od 10:00 do 18:00 ( w dni robocze ) pod numerem telefonu 602257045.

 

v

 

V. (Zamówienia/ Dostawa/ Polityka cenowa)

 

  1. Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu www.salonurszula.pl
  1. Składając zamówienie i wypełniając formularz, kupujący zobowiązany jest podać następujące dane: Imię i nazwisko, adres do dostawy, adres zamieszkania, wybranego rodzaju dostawy i płatności, ewentualne dane do faktury, telefon użytkownika i adres e-mail, a także nazwę i KOD Produktu, jego rozmiar, kolor oraz ilość zamawianych sztuk.
  1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta poprawnych danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Ceny w tak przesłanej akceptacji oferty zakupu złożonej przez klienta są wiążące.
  1.  Ceny Towarów obowiązujące w sklepie internetowym obowiązują jedynie przy składaniu zamówienia za pośrednictwem internetu na stronie internetowej www.salonurszula.pl . W przypadku dokonania zakupów w sklepie stacjonarnym w Salonie Odzieżowym Urszula obowiązują ceny określone dla produktów sprzedawanych bezpośrednio w sklepie.
  1. W przypadku uzyskania potwierdzenia zamówienia, Sklep przewiduje następujące formy płatności za produkt:

a) płatność przelewem na wskazane konto.

b) płatność przy odbiorze ( za pobraniem )

  1. Opłaty za zamówienie :

-  Do cen towarów doliczony jest koszt przesyłki.

POCZTA POLSKA Kurier 48 :

a) Przesyłka wysłana Pocztą Polską Kurier 48 - przelewem - koszt przesyłki wynosi 8,00 zł. (brutto)

b) Przesyłka wysłana Pocztą Polską  Kurier 48 - za pobraniem - koszt przesyłki wynosi 12,00zł. (brutto)

-   Cena podana na stronie w chwili składania Zamówienia jest ceną ostateczną wiążącą klienta. 

 - Ceny towarów podane są w złotych Polskich i zawierają podatek VAT 

W przypadku nieodebrania przesyłki, zamówienie zostaje anulowane.

Informujemy, że sklep internetowy Salon Odzieżowy URSZULA może wystąpić o zwrot kosztów wysłania  nieodebranej przesyłki.

Informujemy, że przy wyborze płatności przelewem bankowym, czas oczekiwania na przelew wynosi 3 dni robocze. W przypadku nie opłacenia w wyznaczonym terminie, zamówienie zostanie uznane za nieważne i anulowane

Informujemy, że sklep internetowy Salon Odzieżowy URSZULA może zablokować lub usunąć konto klienta w przypadku podejrzeń, że składanie zamówień przez internet ma na celu wyłącznie utrudnianie pracy sklepu. 

  1. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 4 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia. W wyjątkowyrzh sytuacjach całkowity i maksymalny termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 14 dni roboczych, od daty zawarcia umowy sprzedaży.
  1. Tytuł wykonanego przelewu musi zawierać numer zamówienia.
  1. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest dokonanie płatności za zamówiony produkt ( wyjątek stanowi płatność przy odbiorze przesyłki).
  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia składane po godz. 16 oraz w soboty, niedziele oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.
  1. Każdorazowa zmiana zamówienia może być dokonana:

-  do godziny 12:00 tego samego dnia, w którym zostało złożone Zamówienie, o ile Zamówienie zostało złożone przed godziną 12:00.

-  do godziny 12:00 następnego dnia po złożeniu Zamówienia o ile to Zamówienie zostało złożone po godzinie 12:00 dnia poprzedzającego.

-  zmiany należy dokonać telefonicznie, dzwoniąc pod numer  602257045

 -  Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z całości bądź z części produktów składających się na Zamówienie oraz  zmian w adresie dostawy.

  1. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, nie zależnie od wprowadzonych przez Sklep zamian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.
  1. Sklep zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym , wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu , bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych ustaw.
  1. Zamówione produkty możesz odebrać osobiście w naszym sklepie stacjonarnym. Przy odbiorze osobistym klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z przygotowaniem zamówienia. Aby mieć pewność, że Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji i oczekuje na odbiór, sprawdź stan zamówienia lub skontaktuj się z pracownikiem sklepu.